Autora: Sharon Miller
Data De La Creació: 26 Febrer 2021
Data D’Actualització: 1 Juliol 2024
Anonim
El ioga em va ajudar a conquerir el TEPT després que em robessin a Gunpoint - Estil De Vida

Content

Abans de convertir-me en professor de ioga, vaig començar a treballar com a escriptor de viatges i blogger. Vaig explorar el món i vaig compartir les meves experiències amb persones que van seguir el meu viatge en línia. Vaig celebrar el dia de Sant Patrici a Irlanda, vaig fer ioga en una bonica platja de Bali i vaig sentir com si seguia la meva passió i vivia el somni. (Relacionat: Retiros de ioga que val la pena viatjar)

Aquell somni es va trencar el 31 d'octubre de 2015, quan em van robar a punta de pistola en un autobús segrestat en un país estranger.

Colòmbia és un lloc preciós amb menjar deliciós i gent vibrant, però durant anys els turistes es van evitar visitar a causa de la seva perillosa reputació marcada pels càrtels de la droga i els crims violents. Així que aquella tardor, la meva amiga Anne i jo vam decidir fer un viatge de motxilla de tres setmanes, compartint cada pas sorprenent en línia, per demostrar com de segur s'havia convertit el país al llarg dels anys.

El tercer dia del nostre viatge, estàvem en un autobús cap a Salento, més conegut com a país del cafè. Un minut estava xerrant amb l'Anne mentre estava al dia d'alguna feina, i al minut següent tots dos teníem armes al cap. Tot va passar tan ràpid. Mirant enrere, no recordo si els lladres van estar a l’autobús tot el temps o si potser havien pujat a una parada del camí. No van dir molt, ja que ens van donar cops d’objectes de valor. Ens van portar passaports, joies, diners, electrònica i fins i tot les maletes. No ens va quedar res més que la roba a l’esquena i la vida. I en el gran esquema de les coses, amb això n'hi havia prou.

Van passar per l'autobús, però després van tornar amb l'Anne i jo, els únics estrangers a bord, una segona vegada. Van apuntar les armes cap a la meva cara una vegada més mentre algú em donava cops de cop. Vaig alçar les mans i els vaig assegurar: "Això és. Ho tens tot". Hi va haver una llarga pausa tensa i em vaig preguntar si això seria l'últim que vaig dir mai. Però després l'autobús es va aturar i tots van baixar.

Els altres passatgers semblaven tenir algunes coses menors. Un home colombià que estava assegut al meu costat encara tenia el mòbil. Ràpidament es va fer evident que ens havíem d’haver apuntat, possiblement des del moment en què vam comprar els bitllets d’autobús aquell mateix dia. Emocionats i aterroritzats, finalment vam baixar de l'autobús estalvis i il·lesos. Van trigar diversos dies, però finalment ens vam dirigir a l’ambaixada nord-americana a Bogotà. Vam aconseguir nous passaports per poder tornar a casa, però mai no es va recuperar res més i mai no vam obtenir més detalls sobre qui ens va robar. Vaig quedar devastat i el meu amor pels viatges estava contaminat.

Un cop vaig tornar a Houston, on vivia en aquell moment, vaig empaquetar algunes coses i vaig volar a casa per estar amb la meva família a Atlanta durant les vacances. Aleshores no sabia que no tornaria a Houston i que la meva visita a casa seria a llarg termini.

Tot i que el calvari havia acabat, el trauma intern es va mantenir.

Mai havia estat realment una persona ansiosa abans, però ara estava consumit per les preocupacions i la meva vida semblava anar en espiral a la baixa a un ritme ràpid. Vaig perdre la feina i vaig tornar a viure a casa amb la meva mare als 29 anys.Em va semblar que anava enrere quan semblava que tothom al meu voltant avançava. Les coses que solia fer amb facilitat, com sortir a la nit o anar en transport públic, em feien massa por.

Estar recentment a l’atur em va permetre concentrar-me a temps complet en la meva curació. Vaig experimentar molts símptomes d’estrès posttraumàtic, com malsons i ansietat, i vaig començar a veure un terapeuta que m’ajudés a trobar maneres d’afrontar-me. També em vaig abocar a la meva espiritualitat anant a l'església regularment i llegint la Bíblia. Vaig recórrer a la meva pràctica de ioga més que mai abans, que aviat es va convertir en una part integral de la meva curació. Em va ajudar a centrar-me en el moment present en lloc de parar en el que va passar en el passat o estar ansiós pel que podria passar en el futur. Vaig aprendre que quan em concentro en la meva respiració, simplement no hi ha espai per pensar (o preocupar-me) per res més. Sempre que em sentia ansiós o preocupat per una situació, em centrava immediatament en la meva respiració: repetint la paraula "aquí" amb cada inspiració i la paraula "ara" amb cada expiració.

Com que em vaig submergir tan profundament en la meva pràctica durant aquell temps, vaig decidir que aquella era la temporada perfecta per passar també per la formació de professors de ioga. I el maig de 2016 em vaig convertir en professor de ioga certificat. Després de graduar-me del curs de vuit setmanes, vaig decidir que volia utilitzar el ioga per ajudar altres persones de color a experimentar la mateixa pau i curació que jo. Sovint sento gent de color dir que no creu que el ioga sigui per a ells. I sense veure moltes imatges de gent de color a la indústria del ioga, puc entendre per què.

Per això vaig decidir començar a ensenyar ioga hip-hop: aportar més diversitat i un sentit real de comunitat a la pràctica antiga. Volia ajudar els meus estudiants a entendre que el ioga és per a tothom, sigui quin sigui el vostre aspecte, i deixar-los tenir un lloc on sentin que realment pertanyen i puguin experimentar els meravellosos beneficis mentals, físics i espirituals que aquesta antiga pràctica pot proporcionar. . (Vegeu també: El flux de ioga Y7 que podeu fer a casa)

Ara imparteixo classes de 75 minuts sobre el poder atlètic Vinyasa, un tipus de flux de ioga que emfatitza la força i el poder, en una habitació climatitzada, com a meditació en moviment. El que el fa realment únic és la música; en lloc de campanades de vent, faig servir el hip-hop i la música animada.

Com a dona de color, sé que a la meva comunitat li encanta la bona música i la llibertat de moviment. Això és el que integro a les meves classes i el que ajuda els meus estudiants a veure que el ioga és per a ells. A més, veure un professor negre els ajuda a sentir-se encara més benvinguts, acceptats i segurs. Les meves classes no són només per a persones de color. Tothom és benvingut, independentment de la seva raça, forma o estat socioeconòmic.

Intento ser un professor de ioga relacionable. Sóc obert i sincer sobre els meus reptes passats i actuals. Preferiria que els meus estudiants em vegin com a brut i vulnerable en lloc de perfecte. I està funcionant. He tingut estudiants que m'han dit que han començat la teràpia perquè els he ajudat a sentir-se menys sols en les seves pròpies lluites personals. Això significa molt per a mi perquè hi ha un enorme estigma de salut mental a la comunitat negra, especialment per als homes. Saber que he ajudat algú a sentir-se prou segur per rebre l'ajuda que necessitava ha estat una sensació increïble.

Finalment sento que estic fent el que se suposa que he de fer, vivint una vida plena de propòsits. La millor part? Per fi he trobat la manera de combinar les meves dues passions pel ioga i els viatges. Vaig anar a Bali per primera vegada a un refugi de ioga l’estiu del 2015 i va ser una experiència preciosa que va canviar la vida. Així que vaig decidir fer el cercle complet i organitzar un refugi de ioga a Bali aquest setembre. En acceptar el meu passat mentre abraço qui sóc ara, realment entenc que hi ha un propòsit darrere de tot el que experimentem a la vida.

Revisió de

Publicitat

Què heu de saber sobre les mares que esteu a casa

AHM ignifica mare a caa. É un acrònim en línia que el grup de mare i el lloc web de pare utilitzen per decriure una mare que e queda a caa mentre la eva parella treballa econòmicam...
7 trams per a les fèrules espinoses

El tram decrit aquí u ajudaran a prevenir le fèrule o a recuperar-vo i teniu dolor a le fèmule. També u oferirem algun conell de prevenció i recuperació d’un expert.É...