Autora: Mike Robinson
Data De La Creació: 13 Setembre 2021
Data D’Actualització: 1 Juliol 2024
Anonim
La raó per la qual no es pot fer exercici físic durant el viatge - Estil De Vida

Content

Tinc una cursa de 400 metres i a 15 estirades d’acabar amb l’entrenament del dia a la caixa CrossFit on he estat deixant caure la darrera setmana. Llavors em toca: m’encanta aquí. No perquè "aquí" no sigui la ciutat de Nova York, on visc i necessitava desesperadament fugir, i no perquè de sobte m'he convertit en un Rhode Island dur.

Més aviat, aquesta va ser la primera vegada que viatjava a algun lloc i vaig experimentar el lloc com a local i, per tant, em sentia com si jo pertanyia. I endevina què? Tot és perquè vaig decidir sortir a treballar.

Planificació de l’itinerari

Com a escriptor independent, passo la major part dels dies escrivint a cafeteries massa concorregudes que puc canviar fàcilment per gaudir d’una vista a la platja si hi ha una connexió Wi-Fi sòlida. Per tant, quan la meva mare em va convidar a acompanyar-la i el seu xicot a una casa de platja que van llogar una setmana just després de ser abandonada, vaig estar d’acord. (Més sobre això: què passa quan el teu SO és el teu amic d'entrenament i tu trenques)

Em va preocupar que el viatge em pogués fer sentir com una tercera roda de mida adulta durant set dies. Per tant, vaig traçar la meva estada abans d’hora. Llegia munts de novel·les romàntiques a la platja, agraïava els abdominals dels socorristes (i després intentava trobar-los a Tinder) i anava a dormir a una hora raonable i em despertava a la sortida del sol. amb una lletra cursi sobre no marxar mai. (Relacionat: 6 maneres saludables de passar el temps mentre viatja)

El matí abans de saltar al tren per conèixer la meva mare, vaig prendre una classe de CrossFit al gimnàs de casa. "En quina caixa vas a caure mentre hi siguis?" va preguntar el meu autocar quan vaig esmentar els meus plans i viatges. Tot i treballar a temps parcial en una caixa de CrossFit i practicar l’esport de manera constant durant gairebé dos anys, mai havia pres cap classe enlloc més que el gimnàs de casa meva. Em va semblar l’afegitó perfecte al meu itinerari de vacances, a més d’una manera senzilla de mantenir-me en forma mentre estava fora.

Toca cap avall

Després d’arribar a Rhode Island, vaig buscar a Google Maps els gimnasos CrossFit. Podria haver estat més científic en llegir ressenyes, comprovar els Instagram dels entrenadors o mirar la seva programació, però em vaig acollir al primer gimnàs que va aparèixer. Vaig reservar la classe de les 7 del matí per al matí següent.

Quan em vaig despertar aquell matí, la meva ansietat va esclatar. I si tots els altres de la classe es coneguessin? O, pitjor, què passaria si jo fos l'única persona que es presentava a classe? Vaig veure la sortida del sol, em vaig empassar els nervis, vaig entrar al meu cotxe i vaig anar a la caixa.

A les 6:50 a.m., estava rodant escuma amb uns 20 atletes lleugerament cremats pel sol. La majoria es coneixien i eren membres habituals, però hi havia tres abandonaments com jo. L’entrenador ens va conduir a l’escalfament i, com que ens relacionàvem amb els entrenaments que havíem fet la setmana anterior i el dolor que teníem, el meu nerviosisme es va esvair i poc a poc em vaig convertir en la noia que em coneixia al meu gimnàs: fort, rient i ple d'alegria. Quan va acabar la classe, ja tenia 19 nous coneguts, és a dir, amics. (La investigació avala el fet que fer exercici en grup és millor que anar sol).

La dona amb qui vaig estar a la gatzoneta durant la part forta de la classe és propietària del restaurant tailandès local i em va convidar a sopar còmodament un aquell vespre, i el noi que tenia al costat durant l’entrenament era, casualment, un dels socorristes que tenia previst. baveu més tard. No vaig trobar el noi més tard a Tinder, ni vam coquetejar, però em vaig fer amic. I vau apostar pel cul que vaig tenir el millor curri verd que havia tastat mai, i aquest era només el primer dia.

Durant la setmana següent, vaig caure a la mateixa caixa cada matí. Un dia, vaig fer un entrenament de parella amb un noi més gran que posseïa una cafeteria local on no havia estat abans i vaig prendre cafè amb ell just després de classe. Un altre dia, vaig fer un entrenament amb un dels propietaris del gimnàs, que em va recomanar una alcova secreta de surf que vaig explorar en una "cita" en solitari més tard aquell dia.

L’últim dia del meu viatge, vaig mirar al voltant de la caixa els atletes que s’havien convertit en els meus amics i en els meus guies turístics. En aquest viatge, vaig agrair l’excusa per sortir de Nova York, però m’esperava sentir-me una mica fora de lloc i patètic. En canvi, el que sentia era un sentiment de pertinença. (Relacionat: Per què hauríeu d'anar de vacances després de la ruptura)

Em vaig adonar que la millor part del meu viatge no era només fugir, sinó que em submergia en aquest nou lloc. Per descomptat, vaig passar una bona estona remenant novel·les amb sorra als dits dels peus. Però aquest gimnàs em va donar l'oportunitat no només de fer exercici, sinó també de conèixer altres persones amb salut, fer amics i conèixer les veritables joies que aquest lloc havia d'oferir, no només les ressenyades per TripAdvisor.

No, no són només CrossFit Boxes

Des d’aquest viatge de l’estiu passat, he mantingut el contacte amb alguns dels meus amics de Rhode Island. I també he continuat fent servir CrossFit com una manera d’obtenir informació privilegiada sobre els llocs que visito.

Tenint curiositat de saber si això era ~ només una cosa de CrossFit~, vaig parlar amb l'entrenadora de Nova York Katherine Gundling, que entrena tant en un CrossFit Box com en un estudi que ofereix classes d'entrenament d'interval d'alta intensitat. Em va assegurar que no és així: "Els membres amics són una cosa d'estudis petits", diu. "La majoria dels estudis i botigues que ofereixen classes i membres tindran alguna aparença de comunitat".

Tanmateix, no obtindreu la mateixa vibració si acabeu amb un Planet Fitness per fer un entrenament en solitari. "Els grans gimnasos no solen albergar comunitats, perquè la gent és allà per fer el seu propi entrenament", diu Jonathan Tylicki, director d'educació d'AKT, una franquícia de boutiques de fitness basada en la dansa. "Els estudis petits solen sentir-se orgullosos d'una sensació inclusiva i comunitària". (Aquí teniu més informació sobre com trobar la vostra "tribu del fitness", segons Jen Widerstrom).

Per obtenir la millor experiència possible, Tylicki suggereix entrar a una botiga de roba atlètica local, en algun lloc com Lululemon, Athleta, Nike, etc. l'estil d'entrenament que voleu provar ", diu. I si viatgeu a algun lloc amb una escena a l'aire lliure, proveu altres activitats físiques per a grups reduïts, com ara senderisme, boulder, paddle boarding o bicicleta, diu Caley Crawford, director d'educació i programació de Row House a la ciutat de Nova York.

Com treure el màxim profit del vostre entrenament fora del lloc

1. Arribeu-hi aviat. Arribar tard us farà sortir del vostre estat de vacances relaxat i arribar d'hora us donarà l'oportunitat de presentar-vos a l'instructor i altres persones que fan exercici. És per això que Karena Dawn i Katrina Scott, entrenadores personals certificades, entrenadores de nutrició i cofundadores de Tone It Up, recomanen anar a classe una mica d'hora. "Si estàs nerviós, recorda que, com tu, tothom és apassionat per la forma física i portar un estil de vida saludable, de manera que tindràs molt de què parlar", diu Dawn. (Relacionat: 5 exercicis per a socis Do-Anywhere de les noies Tone It Up)
  2. Demana recomanacions. Aprofiteu les altres persones amb les quals treballareu, suggereix Gundling. "No sigueu tímids! Feu-los saber que visiteu i us hi visiteu. Aquesta és una manera fantàstica de rebre recomanacions saludables i divertides de persones afins. Qui sap qui coneixereu o quines recomanacions podríeu tenir."

1. Mantingueu-vos en contacte. Les xarxes socials i Internet faciliten el contacte, de manera que si coneixeu algú amb qui vibe, no torneu a ser desconeguts. "La Karena i jo ens vam conèixer a un gimnàs!" diu Scott. "Tots dos érem nous a la ciutat i buscàvem núvies, així que ens vam mantenir en contacte. Finalment, ens vam fer millors amics i vam crear Tone It Up junts". Així que sí, NBD, però potser només coneixeu el vostre futur soci comercial (només un dels molts avantatges de tenir un amic d'entrenament).

Revisió de

Publicitat

Soviètic

No vagis canviant

Ten una bona vida, o almeny pen ave que ho va fer. Això va er aban que la vo tra amiga anuncié que acon eguia un nou treball amb molte opcion d’accion . O la gent del co tat e va mudar a un ...
Els metges acudeixen a TikTok per difondre la paraula sobre fertilitat, educació sexual i més

i ha miratGrey' Anatomy i pen ava,wow això eria molt millor i el metge comence in a trencar-lo, e tà de ort. El metge fan ball de doble ervei i mo tren informació mèdica cre&#...