Autora: Annie Hansen
Data De La Creació: 5 Abril 2021
Data D’Actualització: 26 Juny 2024
Anonim
Senderisme per Grècia amb desconeguts totals em va ensenyar a estar còmode amb mi mateix - Estil De Vida

Content

Viatjar és un dels llocs més importants de la llista de prioritats durant gairebé qualsevol mil·lenari en aquests dies. De fet, un estudi d’Airbnb va trobar que els millennials estan més interessats a gastar diners en experiències que a tenir una casa. Els viatges en solitari també augmenten. Una enquesta MMGYGlobal de 2.300 adults nord-americans va revelar que el 37 per cent dels mil·lenaris tenia la intenció de fer almenys un viatge d'oci sol durant els propers sis mesos.

No és d’estranyar que les dones actives també participin en l’acció. "Més d'una quarta part de tots els viatgers de les nostres vacances actives van participar en solitari", diu Cynthia Dunbar, directora general de REI Adventures. "[I] de tots els nostres viatgers en solitari, el 66 per cent són dones".

És per això que la marca va encarregar un estudi nacional per esbrinar realment la participació de les dones en el món excursionista. (I les empreses finalment van produir material de senderisme específicament per a dones.) Van trobar que més del 85 per cent de totes les dones enquestades creuen que l'aire lliure afecta positivament la salut mental, la salut física, la felicitat i el benestar general, i el 70 per cent informa que estar a l'aire lliure. és alliberador. (Estadístiques amb les quals estic d'acord de tot cor.) També van descobrir que el 73% de les dones desitjaven poder passar més temps, fins i tot només una hora, a l'aire lliure.

Jo, per exemple, sóc una d’aquestes dones. Vivint a la ciutat de Nova York, és difícil allunyar-se de la jungla de formigó, o fins i tot de l'oficina, per prendre una alenada d'aire fresc que no estigui ple de smog i altres contaminants que destrueixen els pulmons. Així és com em vaig trobar mirant el lloc web de REI en primer lloc. Quan vaig saber que havien llançat més de 1.000 esdeveniments dissenyats per fer sortir les dones, vaig pensar que haurien alguna cosa dalt del meu carreró. I tenia raó: entre els centenars de classes de Outdoor School i tres refugis REI Outessa: immersives, aventures de tres dies només per a dones, em vaig adonar que tenia moltes opcions per triar.

Però realment, volia alguna cosa més intensa que una escapada de tres dies. Per ser sincer, moltes coses de la "vida" em van obstaculitzar la meva felicitat general i necessitava alguna cosa que realment oferís un restabliment. Així que vaig anar a la pàgina REI Adventures, pensant que un dels seus 19 nous viatges per tot el món em cridaria l'atenció. Ho van fer més d’un, però al final no va ser un viatge tradicional d’aventures que em va atreure. En lloc d’això, va ser el primer viatge només a dones a Grècia. No només caminaria per les illes de Tinos, Naxos i l'Insta-perfect Santorini, en un viatge èpic de 10 dies de senderisme juntament amb una guia REI Adventures, sinó que estaria amb altres dones a les quals també els agradava gaudir de la muntanya fresca. aire tant com jo.

Almenys, això és qui jo esperava aquestes dones eren. Però què sabia jo: aquestes persones eren completament desconegudes, i registrar-me en solitari significava que renunciaria a la crossa de tenir un amic o parella amb qui socialitzar si les coses es posaven incòmodes. No sabia si algú més va prosperar amb la sensació que flueix a través de tu quan et cremen els músculs i estàs gairebé al final d'una dura pujada quan saber hi ha vistes èpiques esperant al cim. Em trobarien molest per voler passar el dolor o se'm van unir a la pujada? A més, sóc naturalment un introvertit, algú que necessita desesperadament temps sol per recarregar-se. Seria ofensiu apartar-me del grup per passar un moment silenciós de meditació? O acceptat com a part de la norma?

Totes aquestes preguntes em van girar pel cap mentre em passava el cursor per sobre del botó de registre, però després vaig rebre una puntada ràpida als pantalons amb, per descomptat, una cita que vaig veure a Instagram. Va dir: "En un moment donat, tenim dues opcions: avançar cap al creixement o tornar a la seguretat". Senzill, segur, però va arribar a casa. Em vaig adonar que, al final del dia, era molt més probable que em portés bé amb aquestes dones que no, que ens enllaçaríem travessant senders i absorbint el paisatge i que tinguéssim una experiència que en realitat ens va fer voler ser amics molt després que la nostra aventura hagués acabat.

Així, al final, vaig fer com Shonda Rhimes i vaig dir que sí. I mentre pujava a un ferri a Atenes per començar el meu viatge, respirant l'aire fresc i salat del mar Egeu, qualsevol preocupació que tenia sobre això no fos un viatge extraordinari. Quan vaig pujar a l’avió de tornada a la ciutat de Nova York, ja havia après un munt de coses: sobre mi mateix, sobre excursions per Grècia i sobre ser feliç mentre estava envoltat de desconeguts. Aquests van ser els meus menjars per emportar.

Les dones són excursionistes dolentes. A l'estudi REI que vaig llegir abans del meu viatge, les dones parlaven molt d'estimar l'aire lliure. Però el 63 per cent d'ells també va admetre que no podien pensar en un model femení a l'aire lliure, i 6 de cada 10 dones van dir que els interessos dels homes per les activitats a l'aire lliure es prenen més seriosament que els de les dones. Tot i que aquestes troballes no són tan sorprenents, trobo que són una merda total. Una de les dones del meu viatge va ser la prova viva de com són de fantàstiques les dones a l’aire lliure; quan es va inscriure per primera vegada en aquest viatge, es va proposar perdre 110 lliures en sis mesos. Aquest és un objectiu enorme segons qualsevol norma, però és el que necessitava fer per tenir una salut prou bona com per pujar a les muntanyes que estàvem a punt d’afrontar. I endevina què? Ella ho va fer totalment. Mentre va empènyer el mont Zeus (o Zas, com diuen els grecs), una caminada de gairebé 4 quilòmetres pel cim més alt de la regió de les Cíclades, va ser la que més vaig mirar. Les muntanyes tenen una manera de ser molt humiliant i, tot i que l’excursionisme és una activitat bastant senzilla, un peu davant de l’altre, m’agrada dir-ho, pot deixar-se el peu fàcilment si es deixa. Aquesta dona es va negar a deixar que això passés, i és només una de les moltes dones que ho demostra són models a seguir al desert. (Voleu més informació? Aquestes dones canvien la cara de la indústria excursionista i aquesta dona va establir un rècord mundial d’aventures a tot el món.)

Viatjar sol no vol dir estar sol. Els viatges en solitari tenen molts avantatges, com fer exactament el que voleu quan vulgueu, per començar, però sortir de viatge sol i reunir-vos amb un grup de desconeguts és exactament el que jo i moltes de les dones d’aquest viatge, necessari. Tots hi érem per diferents motius, ja fossin relacionats amb la feina, les relacions o la família, i el senderisme amb desconeguts ens permetia obrir-nos i explicar les nostres històries personals d'una manera que no hauríem pogut fer amb els amics. o bé, si caminéssim sols. Mentre vam caminar durant gairebé 7 quilòmetres per la caldera de Santorini, va passar gairebé una neteja emocional. Molts de nosaltres estàvem cansats dels tres dies previs d’excursió, cosa que ens situava en un estat d’ànim vulnerable que realment incavava en les càrregues emocionals que molts de nosaltres patíem a la nostra vida a casa. Però estar amb nous amics era un recordatori que no havíem d’acollir aquestes lluites sols, i fins i tot ens va permetre veure les nostres situacions des d’una perspectiva diferent, atès que, de nou, tots érem totalment desconeguts. Quan el sol es va posar, tots sis vam arribar a l'entrada del poble d'Oia (pronunciat ee-yah, per cert) i vam veure en silenci com s'encenia els llums dels hotels, cases i restaurants. Va ser un moment tranquil de serenitat i, mentre estava allà, tot absorbint-ho, em vaig adonar que, si no hagués estat amb aquestes senyores, potser hauria estat massa al cap per aturar-me i apreciar la bellesa que era correcta. al davant de mi.

Els homes no necessiten ser convidats. Estic a favor d'un entorn de senderisme totalment inclusiu perquè, realment, a la muntanya no li importa quin gènere ets. Però aquest viatge em va ajudar a adonar-me del beneficiós que pot ser ser només amb dones. En nombroses parts del viatge, com quan vam fer una classe de cuina mediterrània d’un xef local a l’illa de Tinos, o quan ens vam desviar en una caminada de 7,5 milles pels pobles de l’illa, moltes bromes, paraules d’ànim i actituds despreocupades es van llançar entre el grup. La nostra guia, Sylvia, fins i tot va notar la diferència, ja que ha guiat grups mixtes durant molts anys. Moltes vegades, els homes tenen a veure amb l’aspecte físic d’un viatge de senderisme, em va dir, i són aquí per arribar al cim de la muntanya i això és tot. Les dones també poden ser així, sens dubte volia superar els meus límits físics en aquest viatge, però també estan més obertes a connectar amb els altres del grup, socialitzar amb els locals i, simplement, seguir el corrent quan les coses surten. no aneu segons el pla. Va ser un viatge més relaxant, obert i acollidor, i les xafarderies dels nois i les bromes sexuals que van baixar tampoc van fer mal. (Ei, som humans.)

La soledat és bona per a tu. Quan vaig sortir d'aquest viatge, estar sol no és una cosa que ni una vegada em va passar pel cap. Sóc bastant bo coneixent gent nova i ajudant a tothom a sentir-se còmode entre ells (i podeu apostar que seré el primer a fer una broma a costa meva). Així que em va sorprendre molt quan, a la meitat del viatge, em vaig trobar molt a faltar a casa. No tenia res a veure amb allà on era jo, les vistes que vèiem, les persones que coneixíem i les coses que fèiem eren increïbles, sinó més aviat amb el que havia deixat enrere. Com he dit, molts estressants s’estaven acumulant a casa i em vaig adonar que, tot i que volia desesperadament fugir quan vaig reservar aquest viatge, em sentia malament deixar aquestes lluites al meu marit que s’havia quedat enrere.

Però aleshores, el meu grup va fer la cimera del mont Zas, i la sensació de calma es va apoderar de mi, sobretot quan, de totes les persones que es trobaven al cim de la muntanya, dues papallones van trobar el camí cap a mi, descansant jugant sobre el meu barret. I a la baixada, el meu grup va trobar una zona aïllada que estava a poca distància de la pista, un lloc prou gran perquè hi cabés tots. Ens vam asseure i, durant només uns minuts, ens vam asseure en una meditació guiada dirigida per un dels participants del viatge que va ser un instructor de ioga. Fer-ho em va ajudar a sentir-me còmode amb els sentiments incòmodes, principalment la culpa i la preocupació, i em va permetre centrar-me de nou en el present. Els sons, les olors i les sensacions em van ajudar a tornar al meu centre, i va ser llavors quan em vaig adonar que no podia fer res amb les coses que passaven a casa. Hi havia una raó per la qual necessitava aquest viatge en aquest moment. Sense aquesta meditació -i sense aquella punyada inicial de solitud- no estic segur d’haver arribat mai a aquells moments de pau.

Revisió de

Publicitat

Publicacions Interessants

Higroma quístic

Un higroma quí tic é un creixement que ovint e produeix a la zona del cap i el coll. É un defecte de naixement.E produeix un higroma quí tic a me ura que el nadó creix a l’...
Períodes menstruals absents: primaris

L’ab ència del període men trual men ual de la dona ’anomena amenorrea.L’amenorrea primària é quan una nena encara no ha començat el període men ual i ella:Ha pa at per a...